Wednesday 19 November 2014

LATIHAN DEWASA - 19 NOV 2014




19 Nov 2014 – Alhamdulillah sekali lagi rutin latihan dapat dijalankan untuk ahli-ahli dewasa. Latihan kali ini diadakan dalam suasana yang penuh santai dan bersahaja oleh Tuan Pengerusi KKWS.  Seperti minggu lalu,latihan kali ini sekali lagi memberi tumpuan kepada paluan lagu salingan dan midley. 

Latihan kali ini juga tuan pengerusi mengambil kesempatan melancarkan tabung kebajikan KKWS. Tabung ini bertujuan sebagai tabung bantuan kecemasan untuk Ahli-ahli yang mengalami musibah  dan juga sebagai inisiatif dari KKWS dalam meraikan ahli-ahli yang akan berkahwin mahupun menimang cahaya mata.

Dengan ini menunjukkan KKWS bukan sahaja relivendalam memartabatkan  seni bangsa tetapi juga berkeprihatinan dalam menjaga kebajikan para  Ahli yang seiring dengan 3 objektif utama penubuhan kelab ini.

Sesungguhnya setiap kegembiraan ataupun musibah yang dihadapi oleh setiap ahli KKWS turut dirasai bersama sebagai satu keluarga. Semoga dengan ikatan ukhwah yang terbina ini dapat mengukuhkan lagi tulang belakang KKWS dalam menempuh ranjau perjuangan seni bangsa ini.

Latihan ditamatkan pada jam 11.30 malam dan seperti disambung pula dengan sesi perbincangan dikalangan AJK KKWS dalam usaha mengukuhkan lagi asas didalam KKWS agar tidak goyah dalam menghadapi badai perjuangan seni bangsa ini.

No comments:

Post a Comment