Saturday 14 February 2015

KKWS @ SETIA CITY MALL





14 Februari 2014 – kesinambungan dari persembahan pada Ahad lepas, pihak Ajk kecik seni kompang telah membuat keputusan mengadakan latihan pemantapan di perkarangan dataran Setia City Mall.

Latihan ini sengaja diadakan diluar bagi membiasakan anak-anak KKWS dengan suasana orang ramai bagi meningkatkan keyakinan mereka didalam membuat persembahan.

Latihan yang dijalankan secara santai ini menarik minat ibubapa anak-anak KKWS malah masyarakat yang rata-rata hadir untuk menghabiskan masa hujung minggu dengan beriadah bersama keluarga. 

Dengan itu pihak pengurusan KKWS mengambil kesempatan ini untuk mengadakan promosi dengan mengedarkan pamplet dan kad KKWS bagi lebih dikenali masyarakat sekitar.

Pihak KKWS juga mengambil kesempatan ini mengadakan Jamuan secara ‘Potluck’ dan riadah bersama penjaga dan anak-anak KKWS. Aktiviti seperti ini dapat merapatkan lagi hubungan kekeluargaan didalam KKWS agar lebih erat. 

Semoga aktiviti ini dapat diadakan dengan lebih kerap dimasa dihadapan disamping mengukuhkan paluan KKWS juga memandang serius ikatan kekeluargaan yang terjalin diantara ahli , ibubapa dan pengurusan KKWS didalam memartabatkan seni bangsa.



No comments:

Post a Comment